پیشگیری از تحلیل استخوان فک با کاشت دندان

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان روشی دائمی و مناسب برای جایگزینی دندان های از دست رفته می‌باشد، کاشت ایمپلنت دندان جدا از تاثیرش در چهره, به سلامتی دندان ها نیز اثرگذار می باشد. دندان‌های از دست رفته به دلایل مختلف مانند کهولت سن، تصادف، عدم نگهداری و مراقبت صحیح از دندان ها یا عدم رسیدگی به امور بهداشتی دهان باید به نحوی جایگزین مناسب پیدا کنند, که ایمپلنت دندانی یک جایگزین مناسب می باشد.

ایمپلنت های دندانی در واقع پایه‌های باریکی از جنس تیتانیوم خالص می باشد که درون استخوان فک و در دهان قرار داده می‌شوند، این امر به متخصص ایمپلنت این امکان را می‌دهد که دندان جدید را بر روی این پایه‌های تیتانیومی به شکل درستی جایگذاری کند.

یکی از بزرگترین مزایای کاشت ایمپلنت دندان این است که جلوی تحلیل استخوان فک را می گیرد, همچنین ایمپلنت های دندانی سلامت دهان و دندان ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

البته کاشت ایمپلنت دندان مزایای زیادی برای بیماران دارد, مانند طبیعی جلوه نمودن دندان مصنوعی که در دهان کاشته می شود، دائمی بودن یا مدت ماندگاری بالا (مطالعه مقاله ایمپلنت چقدر دوام دارد؟ توصیه می شود)، پشتیبانی از دندان‌های کناری ،عدم تغییر در شکل صورت به دلیل به دندانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید