برای سفید شدن دندان ها چکار کنم؟

برای سفید شدن دندان ها شما می توانید از روش بلیچینگ دندان به روش آفیس بلیچینگ یا به روش هوم بلیچینگ استفاده کنید. هر دو روش باعث سفیدتر شدن دندان ها می شوند.

بلیچینگ یکی از روش های دندان پزشکی برای سفید کردن دندان می باشد. بلیچینگ دندان درمانی است که در آن زرد رنگی و بدرنگی ها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ در دندان هایتان شده را برطرف می کند.

دو روش کلی برای سفید کردن دندان ها با بلیچینگ وجود دارد:

home bleaching یا بلیچینگ در خانه: در این روش از بلیچینگ دندان دندانپزشک ابتدا از دندان های فک بالا و پایین تان قالب گیری می کند و در جلسه بعدی یک جفت تری شفاف و مواد مورد نیاز جهت بلیچینگ در خانه به شما داده می شود. با آموزش و توصیه های دندانپزشک، بلیچینگ را در منزل انجام می دهید و دندان هایتان نسبت به گذشته سفیدتر می شوند.

office bleaching یا بلیچینگ در مطب دندانپزشکی: در این روش از بلیچینگ دندان ابتدا با استفاده از مواد مخصوصی از لثه هایتان محافظت می شود، سپس مواد سفید کننده مخصوصی با غلظت بالایی برروی دندان هایتان قرار داده می شود و دندان ها چند درجه سفیدتر می شوند.

مراقبت هایی بعد از بلیچینگ دندان نیز لازم است و باید با توصیه ها دندانپزشک بعد از بلیچینگ، از دندان ها مراقبت کنید.

شاید برای تان سوال باشد که مدام روش بهتر است؟ بلیچینگ در خانه یا بلیچینگ در دندانپزشکی؟ بهتر است به دندانپزشکی مراجعه کنید و دندانپزشک بعد از بررسی وضعیت دندان هایتان به شما بگوید که بلیچینگ مناسب برای دندان های شما بلیچینگ در دندانپزشکی است یا در خانه؟ ممکن است برخی از دندانپزشکان نیز استفاده از هر دو روش را توصیه کنند. یعنی هم بلیچینگ در منزل و هم بلیچینگ در مطب دندانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید