مراقبت های لازم بعد از بلیچینگ دندان

ممکن است افرادی برای سفید کردن دندان هایشان از روش بلیچینگ استفاده کنند، اما بعد از گذشت مدت کوتاهی دوباره دوچار بدرنگی دندانی شده و دندان هایشان نیاز به بلیچینگ دوباره داشته باشد. برای داشتن دندان های سفید لازم است همواره از دندان ها مراقبت کنید، حتی بعد از انجام بلیچینگ دندانپزشکی. نکته مهم درباره بعد از بلیچینگ دندان این است که عدم رعایت صحیح بهداشت دهان و دندانها، استعمال دخانیات و سیگار کشیدن، نوشیدن چای و قهوه باعث بدرنگی و تغییر رنگ دوباره دندان‌ها می شود و همانطور که گفته شد باعث می شود شما دوباره این هزینه بلیچینگ برای دندان هایتان را متحمل شوید. همچنین توصیه می شود برای بلیچینگ و سفید کردن دندان ها به مراکز معتبر مراجعه کنید.

درباره هزینه های بلیچینگ دندان نیز بسیار سوال می شود، هزینه بلیچینگ دندان در دندانپزشکی های مختلف متفاوت می باشد. شاید سوال بپرسید که علت این تفاوت هزینه ها در چیست؟ هزینه بلیچینگ به شدت درمان، قیمت مواد مورد استفاده در بلیچینگ و تعرفه های دندانپزشکی بستگی دارد.

همچنین قیمت بلیچینگ دندان در تهران به روشی که افراد انتخاب می کنند بستگی دارد. اینکه بلیچینگ در خانه را انتخاب کنند یا بلیچینگ در دندانپزشکی؟

بلیچینگ دندان در خانه یا مطب؟

اگر از روش بلیچینگ دندان در منزل استفاده شود که از ژل ها و کیتهای مخصوصی در آن استفاده می‌شود، لازم است در این مورد بدانید که نتیجه روش بلیچینگ در منزل را در بلند مدت مشاهده خواهید کرد. بلیچینگ دندان در منزل هزینه پایین تری در مقایسه با بلیچینگ در مطب دارد. چنانچه روش بلیچینگ دندان در مرکز دندانپزشکی را انتخاب ‌کنید، به مراتب هزینه بالاتر و البته سرعت کار نیز بالاتر خواهد رفت. هزینه بلیچینگ در مطب دندانپزشکی نیز به تکنیک ها و مواد مورد استفاده بستگی دارد. اگر نمی دانید که روش بلیچینگ در منزل یا بلیچینگ در مطب دندانپزشکی را انتخاب کنید، می توانید درباره این مورد با دندانپزشک مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید