لمینت سرامیکی دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

لمینت سرامیکی دندان یا لمینت پرسلین معمولا برای زیبایی دندان های بد رنگ شده و تغییر رنگ یافته، دندان هی لب پر شده، دندان های دارای شکل نامناسب یا نامنظم توسط دندانپزشک های زیبایی استفاده می‌شود.

لمینت های سرامیکی دندان از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشند و می توان گفت این روش از دندانپزشکی زیبایی یک روش زیبایی بلند مدت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله دوام لمینت دندان چقدر است و برای چه کسانی مناسب است؟ مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که لمینت سرامیکی دندان یک پروسه چند مرحله ای می باشد، در این روش ابتدا ونیرهای سرامیکی در لابراتور دندان سازی ساخته می‌شوند. سپس به مطب دندانپزشکی ارسال می شوند و در آنجا دندانپزشک بعد از آماده سازی دندان و برداشتن مینای دندان فرد، ونیرهای سرامیکی را بر روی دندان ها متصل می کند. به همین دلیل انجام لمینت سرامیکی دندان چند جلسه طول می‌کشد تا کل پروسه به خوبی تکمیل شود.

درباره تعرفه لمینت سرامیکی نیز سوال می شود، درباره طالاع از قیمت ها دقیق بهتر است به دندانپزشکی مراجعه کنید، تا دندانپزشک بعد از بررسی وضعیت دندان ها قیمت های دقیق را به شا اعلام کند. با این حال در این مورد اینگونه می توان گفت که با توجه به هزینه های ونیرهای سرامیکی دندان و ساخت شان در لابراتورهای دندان سازی، لمینت های سرامیکی از هزینه بیشتری نسبت به روش لمینت های کامپوزیتی برخوردار می باشند. البته توجه داشته باشید که لمینت های سرامیکی دندان ها به رغم هزینه بالاتر، دارای مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به تغییر رنگ می باشند و همچنین ظاهری طبیعی نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید