روکش دندان چه موقع لازم است؟

روکش دندان یک درمان بسیار مؤثر برای ترمیم دندان های آسیب دیده و دندان هایی که دچار مشکل پوسیدگی وسیع شده اند می باشد. این روش ترمیمی دندانپزشکی (روکش دندان) از مزایا و معایب متمایزی نسبت به سایر روش های ترمیم های دندانی برخوردار می باشد.

توصیه می شود قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتخاب روش ترمیم دندان تان از مزایا و معایب آن روش اطلاعات کافی به دست آورید, برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دندانپزشک تان مشورت کنید تا با راهنمایی دندانپزشک تان بهترین روش ترمیمی برای دندان تان را انتخاب کنید.

در سایت دندانپزشکی ولنجک نیز تاکنون مقالاتی منتشر شده است و سعی می شود در آینده مقالات بیشتری درباره روکش های دندانپزشکی منتشر شود.

مقالات پیشنهادی:

  1. روکش دندان شکسته | روکش دندان پوسیده
  2. مراحل نصب روکش دندان

به طور کلی روکش های دندانی ظاهری کاملاً شبیه به دندان طبیعی تان داشته، با این تفاوت که درون روکش دندان خالی است. روکش های دندان ها به گونه ای طراحی شده‌اند که به طور محکم روی دندان تان ثابت شوند و مانع نفوذ باکتری‌ها به ساختار دندان طبیعی آسیب پذیر در زیر روکش می شوند.

معمولا دندانپزشکان رنگ روکش های دندانی را شبیه به سایر دندان‌های طبیعی فرد در نظر می‌گیرند تا دندان‌ها از نظر ظاهری نیز مناسب باشند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید