دکتر خوب برای رفع بوی بد دهان

عوامل متفاوتی می‌تواند باعث بدبویی دهان شود. این عارضه در بسیاری از موارد به دلیل ذرات غذایی که در دهان و بر روی سطوح دندانی، زبان، لثه و سایر ساختارهای دهان باقی می ماند، موجب تجمع باکتری ها شده و باعث بوی بد دهان می شود. باکتری های مرده یا باکتری هایی که در حال از بین رفتن هستند، ترکیبی گوگردی از خودشان آزاد می‌کنند و این باعث بوی نامطلوب و بد دهان می شود. گفته می شود مسواک زدن دندان ها، استفاده از نخ دندان و شستشوی دهان، راهکارهایی مؤثر برای از بین بردن بوی بد دهان می باشند.

اما ممکن است برخی ها با وجود مسواک زدن همچنان دچار مشکل بدبویی دهان باشند و این سوال برایشان پیش بیاید که علت بوی بد دهان با وجود مسواک زدن دندان چیست؟  در مطلبی که قبلا در سایت دندانپزشکی ولنجک منتشر شد درباره این موضوع توضیحات لازم ارائه شد. برای مثال بیماری لثه ای و پریودنتال نیز در مواردی می توانند باعث ایجاد بوی بد مداوم یا بدطعم شدن دهان بشود. بوی بد دائمی دهان یکی از نشانه های بیماری لثه است. در در چنین شرایطی، مراجعه به دمراکز دندانپزشکی معتبر و درمان بیماری لثه و همچنین رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان به رفع بد بویی دهان کمک می کند.

اگر شما نیز با مشکل بوی بد دهان مواجعه هستید و علت این موضوع را نمی دانید از چیست، می توانید به متخصص بیماری های دهان مراجعه کنید، تا وی بعد از بررسی وضعیت دهان، دندان ها و لثه ها علت بوی بد دهان را تشخیص داده و نسبت به درمان این مشکل اقدام کند.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۲۳۲۳۴ – ۰۲۱۴۰۲۲۹۲۰۲