جایگزین لمینت دندان چیست؟

با لمینت های دندانی می توان بسیاری از مشکلات ظاهری دندان ها را رفع کرد، اما شاید برخی از افراد بخواهند، به دلایل مختلف از روشی به غیر از لمینت دندانپزشکی مشکلات دندانی شان را رفع کنند> سوال اینجا که آیا جایگزینی برای لمینت های دندانی وجود دارد یا نه؟ اگر جایگزینی وجود دارد، جایگزین لمینت دندان چیست؟

گفته می شود نزدیک ترین جایگزین زیبایی محافظه کارانه برای لمینت های سرامیکی رزین های کامپوزیتی می باشند.

رزین کامپوزیتی چیست؟ رزین های کامپوزیتی ماده برای پر کردن و ترمیم همرنگ دندان ها هستند که دندانپزشکان می توانند از آن برای لمینت های دندانی استفاده کنند.

روکش های دندانی می توانند گزینه دیگری باشند. گفته می شود روکش دندان نیز برای اصلاح همان مشکلات دندانی به کار برده می شود که با لمینت دندانپزشکی نیز درمان می‌شوند، اما روکش دندان به اندازه لمینت های دندانی نگهدارنده و محافظه کارانه نمی باشد.

ابلته ممکن است لمینت برای تمامی افراد مناسب نباشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مطلب لمینت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟ را مطالعه کنید.

اگر مشکلات دندانی زیر را دارید می توان با لمینت ها یا سایر روش های جایگزین (با نظر دندانپزشک) رفع کرد.

۱- شکستگی دندانها یا لب پر شدن دندانها

۲- فاصله دار بودن میان دندانها

۳- شکل نامناسب یا کجی جزئی دندانها

۴- لک های دائمی خارجی دندانها و لک های داخلی یا درونی دندانها

۵- پر کردگی های ناخوشایند دندانها در گذشته یا رفع مشکل دندانهای لک شده

مطالعه مطلب لمینت کامپوزیتی دندان چیست و چه مزایایی دارد؟ توصیه می شود.

چه از لمینت دندان ها برای رفع مشکلات دندانی تان استفاده کنید و چه از روش های جایگزین دندانپزشکی لازم است بخوبی از دندان هایتان مراقبت کنید. به عنوان مثال گفته می شود اگر که از لمینیت دندان بخوبی مراقبت نشود، ممکن است لمینت ها دچار شکستگی یا ترک خوردگی بشوند. بهداشت دهان و دندان را اصولی و بخوبی رعایت کنید و با مراجعه منظم و چکاپ دندانپزشکی میزان سلامت دهان و دندان هایتان را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید