آیا لمینت دندان خوب است؟ آشنایی با مزایای لمینت دندان

این روزها لمینت های دندانپزشکی از پرطرفدارترین خدمات دندانپزشکی می باشد و افراد بسیاری برای بهره مندی از این خدمات دندانپزشکی به مراکز دندانپزشکی مراجعه می کنند. در این بخش از دندانپزشکی ولنجک درباره مزایای لمینت دندان صحبت خواهیم کرد, با ما همراه باشید:

سوالی که ممکن است از سوی افراد مطرح شود این است که آیا لمینت دندان خوب است؟

اگر که فردی مشکل پوسیدگی دندانی یا بیماری لثه ای نداشته باشد, لمینت دندان می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای وی باشد. البته دندانپزشکان بسیاری استفاده از لمینت ها را پیشنهاد نمی‌دهند، یا لمینت دندانی را به عنوان نخستین گزینه به فرد توصیه نمی‌کنند. بسیاری از دندانپزشک ها معمولا راه های سنتی را پیشنهاد می‌دهند که از حالت تهاجمی کمتری برخوردار می باشند و همچنین نیازی به تراشیدن سطح دندان ندارند.

با این حال ممکن است افرادی به دلیل بهره‌مندی از لبخندی زیبا و داشتن دندان های مرتب، درخواست استفاده از لمینت دندانپزشکی را داشته باشند.

اگر که مشکل فردی فقط تغییر رنگ دندان هایش است، لمینت دندان نمی تواند بهترین گزینه پیش روی وی باشد. چرا که این روش دندانپزشکی باعث تغییر شکل دائمی دندان های طبیعی فرد می شود و معمولا از سایر گزینه ها برای سفید کردن دندان نیز گران تر می باشد.

اما اگر که فرد برای روکش دندان یا همان تاج دندان به مرکز دندانپزشکی مراجعه کرده باشد، لمینت دندانپزشکی می تواند انتخابی مناسب برای وی باشد.

لمینت های دندانپزشکی می توانند مزایای بسیاری داشته باشند. با استفاده از لمینت ها می توان فاصله بین دندان ها را رفع و پر کرد, همچنین با استفاده از لمینت های دندانپزشکی می توان عیوب دیگری مانند شکستگی دندانها، لب پریدگی دندانها یا کجی و نامرتبی دندانها را نیز تصحیح کرد.

توصیه می کنیم برای اطلاع از مناسب بودن لامینت‌ لمینت دندانپزشکی برای دندان هایتان با یک دندانپزشک زیبایی مشورت نمایید تا ببینید لمینت دندانپزشکی برای دندان هایتان خوب است؟ یا استفاده روش دیگری برای رفع مشکلات دندان هایتان مناسب تر می باشد. مطالعه مقاله ۳ روش اصلاح طرح لبخند | لمینت, بلیچینگ, کامپوزیت نیز می تواند برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید