ونیرهای چینی دندان ها چه مزایایی دارند؟

یکی از راهکارهای دندانپزشکی برای زیبایی دندانها استفاده از ونیرهای چینی می باشد، ونیرهای چینی برای اصلاح تغییر رنگ دندان ها، رفع فواصل بین دندانها، زیبایی بیشتر دندان و درمان نامرتبی جزئی دندان کاربرد دارند. البته این روش برای افرادی که رعایت بهداشت دهان و دندانی مناسبی ندارند و همچنین میزان نامرتبی دندان هایشان زیاد می باشد توصیه نمی شود. اگر هدف فقط تغییر رنگ دندان هایتان است می توانید از روش های دیگر مانند بلیچینگ دندان استفاده کنید، اگر نامرتبی دندان هایتان شدید است با این روش ها نمی توان درمان موثری انجام داد و لازم است از روش ارتودنسی دندان استفاده شود.

بهتر است به یک دندانپزشکی مراجعه کنید و توضیحات و درخواست های خود را بیان کنید. دندانپزشک بعد از گوش دادن به صحبت های شما، بررسی سلامت کلی دندان ها و لثه ها و رادیوگرافی می تواند بهترین روش درمانی و زیبایی دندانپزشکی را به شما معرفی کند.

درمان های دیگر قبل از درمان زیبایی

در طول معاینه و ارزیابی وضعیت دهان و دندان های بیمار ممکن است دندانپزشک درمان های ضروری را اعلام کند که قبل از انجام ونیرهای چینی ضروری می باشد. این درمان ها می توانند شامل پرکردن دندان، درمان ریشه، درمان پریودنتال و درمان های ارتودنسی باشند.

در طی این ارزیابی اولیه، دندانپزشک شما ممکن است درمان های ضروری را قبل از روکش توصیه کند، این درمان می تواند شامل پرکردن، درمان ریشه، درمان پریودنتال یا درمان های ارتودنسی باشد.
دندانپزشک شما در مورد نگرانی ها، انتظارات شما صحبت می کند و روش و نتیجه نهایی را توضیح می دهد.

دندان های جدیدم چه شکلی می شوند

متاسفانه در برخی موارد دیده شده است که درمان زیبایی مطابق خواسته بیمار نمی باشد و ظاهر دندان ها بخوبی که فکر می کردند نمی شود. ابتدا اینکه به یک دندانپزشک خوب و باتجربه که نمونه درمان های موفقی دارند مراجعه کنید. دوم اینکه امروزه با تکنیک های طراحی لبخند دیجیتال می توان نتیجه نهایی درمان زیبایی دندانپزشکی را شبیه سازی کرد و بیمار قبل از انجام درمان نتیجه تقریبی نهایی را مشاهده کند. شما می توانید به دندانپزشکی مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید