علت ۳ مورد از دندان دردها

دندان درد مشکلی است که معمولا افراد بسیاری در جوامع مختلف با آن رو به رو هستند، دندان دردها می توانند علل و عوامل مختلفی داشته باشند که ما در این بخش از سایت دندانپزشکی ولنجک به ۳ مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱- حساسیت دندان به خوراکی های شیرین، داغ یا سر: حساسیت گاه به گاه به شیرینی جات، خوراکی های داغ یا سرد و حتی هوای سرد، می تواند نشانه این باشد که لثه هایتان آنطور که باید و شاید ریشه دندان تان را پوشش نداده اند. گفته می شود این مسئله از شایع ترین علل درد گرفتن دندان ها می باشد.

۲- درد دندان کمی پش از مصرف خوراکی های سر یا داغ: درد یا حساسیت دندانی چند دقیقه بعد از مصرف یک خوراکی سرد یا داغ می تواند یکی از علائم آسیب دیدگی عصب دندان تان باشد.

۳- درد دندانی ملایم یا شدید به زمان جویدن خوراکی ها، و یا مشاهده تغییر رنگ طبیعی دندان و مشاهده سوراخ در دندان یا عوض شدن رنگ طبیعی دندان: این مشکلات نیز می‌توانند نشانه ایجاد حفره و پوسیدگی در دندان تان باشند.

با مشاهده هر کدام از علائمی که در بالا به آن ها اشاره شد، به یکر مرکز دندانپزشکی خوب که در دسترس دارید مراجعه کنید و از علت دقیق و اصلی مسئله آگاهی پیدا کرده و قبل از جدی شدن مشکل نسبت به درمان و رفع آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید