درمان ترک و شکستگی لبه دندان

نقص های جزئی دندانی مانند شکستگی لبه دندان، ترک دندان، فاصله بین دندانی کم را می توان با لمینت های سرامیکی اصلاح کرد تا فرد دندان های یکدست، صاف و طبیعی داشته باشد.

کسانی که دندان های کوتاهی دارند یا دندان هایشان کمی روی هم افتادگی دارند نیز می توانند از لمینت های دندانی استفاده کنند.

توجه داشته باشید لمینت های دندانی، تمام بد رنگی یا بد فرمی و هم ریختگی دندان ها و یا فاصله های زیاد بین دندانی را نمی‌توانند بپوشانند و این روش برای مشکلات خفیف تا متوسط دندانی مناسب بوده و کاربرد دارد.

مطلب مرتبط: لمینت سرامیکی دندان ها در چند جلسه انجام می شود؟

لمینت ونیر ها به سفارش دندانپزشک در لابراتوار ساخت می شوند و به خاطر ایجاد زیبایی و پوشش معایب دندانی این روزها بسیار پر طرفدار می باشند. لمینت ها بعد از ساخته شدن در لابراتوار، توسط دندانپزشک زیبایی در مطب دندانپزشکی بر روی دندان ها چسبانده می شوند.

لمینت های سرامیکی لایه ای نازک به قطر حداکثر یک میلیمتری ساخته شده از سرامیک می باشند که بعد از تراش دندان و قالب گیری و ساخته شدن در لابراتوار با چسب مخصوصی روی قسمت جلویی دندان ها قرار می گیرند.

گفته می شود لمینت های سرامیکی دارای مقاومت بالایی بوده و همچنین ظاهری زیبا و دارای ثبات رنگ می باشند و این موارد از مزایای لمینت سرامیکی می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید