خدمات دندانپزشکی زیبایی ترمیمی در شمال تهران

خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی برای بهبود وضعیت ظاهری و سلامت دندان ها و لثه ها در مراکز دندانپزشکی مختلفی در تهران ارائه می شود. دندانپزشکی زیبایی وترمیمی علاوه بر اینکه کمک می کند دندانها وضعیت ظاهری بهتری داشته باشند در سلامت دندان ها نیز موثر می باشد. برای مثال یک دندان پوسیده و آسیب دیده علاوه بر اینکه ظاهری نامناسبی دارد، می تواند باعث ایجاد بوی بد در دهان و آسیب دیدن سایر دندان ها و لثه نیز شود.

مرکز دندانپزشکی ولنجک، دندانپزشکی در شمال تهران است که انواع خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی را برای همشهریان محترم ارائه می دهد. برای رزرو نوبت می توانید به صفحه تماس با ما سایت مراجعه کنید.

چه خدمات دندانپزشکی در مرکز دندانپزشکی ونجک ارائه می شود.

سفید کردن دندان ها – حذف جرم های دندانی

یکی از مواردی که در زیبایی دندان ها موثر است، بدرنگی و لکه ها روی دندان ها است. شما می توانید با کمک خدمات دندانپزشکی مانند جرم گیری دندان ها و بلیچینگ دندانپزشکی نسبت به بهبود رنگ و سلامت دندان هایتان اقدام کنید. قبلا در مطلبی درباره بلیچینگ و جرم گیری دندان دندان ها صحبت شده است.

ترمیم همرنگ دندان ها

امروزه برای زیبایی بیشتر دندان ها از مواد همرنگ دندانی مانند کامپوزیت رزینی و پرسلینی برای ترمیم دندان ها استفاده می شود. در ترمیم دندان ها با کامپوزیت، دندان ترمیم شده شبیه به سایر دندان ها می باشد.

حذف فاصله بین دندان ها و ترمیم ترک های دندانی

امروزه با کمک لمینت و کامپوزیت های دندانپزشکی، دندانپزشکان می توانند فواصل و نامرتبی جزئی دندان ها، و ترک خوردکی یا لب پریدگی دندان ها را ترمیم کنند. در مطلب درمان ترک و شکستگی لبه دندان درباره این مورد توضیحات بیشتری ارائه شده است.

ایمپلنت دندان

جای خالی یک دندان می تواند هم از نظر ظاهری برای دندان ها موثر باشد و هم از نظر سلامتی. بسیاری از دندانپزشکان برای جایگزینی دندان از دست رفته جراحی ایمپلنت دندان را توصیه می کنند.

برای ترمیم و زیبایی دندان هایتان می توانید به مرکز دندانپزشکی ولنجک مراجعه کنید، تا دندانپزشکان این مرکز بعد از بررسی وضعیت دندان هایتان بهترین روش درمانی را پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید