ایمپلنت کامل فک بالا و پایین + قیمت دست کامل ایمپلنت

بیمارانی که دندان در دهان ندارند در صحبت کردن و جویدن درست غذا مشکل دارند، در گذشته برای رفع بی دندانی همواره از گزینه دندان مصنوعی متحرک استفاده می شده، اما امروزه با استفاده از ایمپلنت ها می توان از پروتز های مصنوعی دندان بر پایه ایمپلنت استفاده کرد.

درمان کاشت ایمپلنت موثر ترین راه حل برای بیمارانی است که به دلایل مختلفی دندان هایشان را از دست داده اند، درمان کاشت ایمپلنت دندان ظاهری مانند دندان های طبیعی از خود نشان می دهد و عملکرد مطلوبی دارد. در این روش پروتز دندان مصنوعی با کمک چهار ایمپلنت به لثه های فک بالا و پایین متصل می شود.

در این روش ابتدا یک دست کامل دندان مخصوص دهان بیمار ساخته می شود و سپس این دندان های مصنوعی با کمک تعداد مشخصی ایمپلنت نصب می شود، در این روش درمانی برخلاف ایمپلنت های معمول پروتز دندان مصنوعی قابل برداشتن و قرار گیری مجدد نیز می باشد، البته این دست دندان مصنوعی بسیار محکم و مستحکم می باشد و به راحتی می توانید از آنها به عنوان جایگزینی خوب برای دندان های از دست رفته تان استفاده کنید.

این روش برای افرادی مناسب می باشد که هیچ بیماری سیستمیک ندارند و حجم استخوانی کافی برای کاشت ایمپلنت در دهان شان وجود دارد. اینکه این گزینه می تواند برای شما مناسب باشد یا نه لازم است به دندانپزشکی مراجعه کنید تا متخصص ایمپلنت وضعیت شما جهت کاشت ایمپلنت را بررسی کند.

همچنین برای اطلاع از هزینه های دقیق لازم است به دندانپزشکی ولنجک مراجعه کنید, تا بعد از بررسی های متخصص ایمیپلنت این مرکز دندانپزشکی قیمت دقیق و طول درمان اعلام شود.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خیلی خوب بود استفاده کردیم ولی متأسفانه من در شهرستان هستم راه دارد نمی توانم از وجود شما عزیزان استفاده کنم تشکر از راه نمای تان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید