پوسیدگی نهفته دندان، پوسیدگی داخل دندان

یکی از دلایلی که دندانپزشکان تاکید زیادی به چک آپ های دوره ای دارند، مربوط به پوسیدگی های نهفته دندان ها است. چک آپ دندانپزشکی هر شش ماه خوب است.

در پوسیدگی نهفته دندان پوسیدگی بین دندان بوده و مینای روی دندون هنوز سالم بوده بیمار نه حفره ای احساس می کند و نه هنوز پوسیدگی به حدی عمیق شده است که دردی احساس بشود.

این پوسیدگی ها ممکن است در دندان های افراد بسیاری باشد و حتی افرادی که بنظر خودشان دندان هایشان سالم است، وقتی یک عکس از کل فک شان گرفته می شود، ممکن است دندانپزشک در بررسی دقیق متوجه وجود یک یا تعدادی از این پوسیدگی ها بشود.

توجه داشته باشید که گفته می شود برای عمیق شدن پوسیدگی یک دندان در شرایط عادی سه، چهار سال زمان نیاز است تا دندان علائم درد از خودش نشون بدهد،پس با چک آپ های دوره ای دندانپزشکی به آسانی می توان این پوسیدگی ها را تشخیص داده و از به عصب رسیدن و صرف وقت و هزینه ی زیاد جلوگیری کرد.

چماپ دندانپزشکی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، بخصوص افرادی که از دندانپزشکی واهمه دارند، توجه داشته باشند که یک بار مراجعه و یکبار بی حسی خوردن بهتر از دو سه بار مراجعه به دندانپزشکی است. پس قبل از اینکه مشکل دندان تان جدی شود نسبت به رفع مشکل دندان تان اقدام کنید

توصیه دندانپزشکان به پیشگیری و زود و به موقع اقدام کردن نسبت به رفع مشکلات دندان ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید