هزینه ایمپلنت دندان در تهران سال ۹۹ – ۱۳۹۹

چندین سال پیش و در زمان های قدیم تنها روش درمانی موجود برای حل مشکل بی دندانی استفاده از دندان های مصنوعی یا بریج دندان بود, با با کشف ایمپلنت دندان امروزه در بسیاری از این کشورها از این روش به عنوان یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان از دست رفته برای کسانی که دندان شان را از دست داده اند استفاده می کنند.

کاشت ایمپلنت دندان به دلیل مزایای بسیاری که دارد از بهترین گزینه ها برای حل مشکل بی دندانی می باشد, با این وجود بسیاری از افراد به دلیل قیمت های مختلفی که در دندانپزشکی های مختلف تهران وجود دارد, تمایل دارند قبل از مراجعه به دندانپزشکی یا انجام ایمپلنت از هزینه ها و تعرفه های کاشت ایمپلنت دندان مطلع شوند. قیمت ایمپلنت در کلینیک های دندانپزشکی مختلف بین مبالغ از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان تا تقریبا ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان متغیر می باشد.

چگونه از قیمت دقیق کاشت ایمپلنت مطلع شویم؟

اگر می خواهید از هزینه های دقیق مربوط به ایمپلنت دن تان اطلاع پیدا کنید, ابتدا لازم است به یک مرکز دندانپزشکی خوب و نزد متخصص ایمپلنت مراجعه کنید. لازم است متخصص ایمپلنت وضعیت دهان, دندان و لثه هایتان را بررسی کند. برای اعلام قیمت قطعی ایمپلنت باید دانست که ایمپلنت برای کدام دندان تان لازم است؟ برای دندان ردیف جلو یا دندان ردیف عقب یا همان دندان آسیاب؟ اینکه از چه ایمپلنتی استفاده می شود؟ ایمپلنت داخلی یا ایمپلنت خارجی؟ بعد ویزیت و بررسی های متخصص کاشت ایمپلنت, وی تمامی جوانب را در نظر می گیرد و بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی دندان تان با هزینه آن خدمت شما اعلام می شود.

ایمپلنت تنها گزینه برای رفع مشکل بی دندانی نیست

افراد بسیاری چه خانم و چه آقا با مشکل از دست دندان دندان شان مواجعه هستند, دلیل این مسئله اغلب وجود مشکلاتی مانند, پوسیدگی های دندانی, بیماری های دندانی یا حوادث می باشد. اگر شما نیز با چنین مشکلی رو به رو هستید لازم است بدانید که کاشت ایمپلنت دندان تنها گزینه پیش روی شما برای درمان بی دندانی نمی باشد و خوشبخانه امروزه شما می توانید از انواع روش ها مانند بریج ها یا همان پل دندان, دندان های مصنوعی متحرک و ایمپلنت برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید