عصب کشی دندان در چند جلسه انجام می شود؟

دندان هایی که دچار آسیب می شوند و درمانی برای آننها انجام نمی شود، معمولا میکروب ها و عفونت راهبی برای ورود به پالپ دندان پیدا می کنند و دچار عفونت، دندان درد و آبسه می شوند و نیاز به درمان ریشه یعنی همان عصب کشی پیدا می کنند.

افرادی که فکر می کنند یا مطمئن هستند دندان شان نیاز به عصب کشی دارد شاید سوالی در ذهن شان باشد و آن اینکه عصب کشی دندان در چند جلسه انجام می شود؟

۱ الی ۳ جلسه

عصب کشی دندان می تواند در ۱، ۲ یا ۳ جلسه انجام شود و این می تواند با توجه به وضعیت دندان بین یک الی سه جلسه متغیر باشد. میزان پوسیگی و عفونت دندان، تعداد کانال های دندان، دندانپزشک و … می توانند در این موضوه موثر باشند.

اگر دندان تان آسیب دید و در همان مراحل اولیه به دندانپزشکی برای درمان مراجعه کنید، مراجعه زود هنگام به دندانپزشکی می تواند قبل از اینکه دندان نیاز به عصب کشی داشته باشد با درمان ساده تر مشکل دندان برطرف شود.

دقیقا چند جلسه؟

ممکن است سوالات دیگری نیز در این مورد داشته باشید، مثلا هزینه های عصب کشی. برای اطلاع از تعداد جلسات درمانی مورد نیاز، هزینه ها و … بهتر است با رزرو نوبت به دندانپزشکی مراجعه کنید، اینگونه دندانپزشک وضعیت دندان را بخوبی بررسی می کند و سپس با توضیحات کامل درباره تعداد جلسان درمانی عصب کشی و هزینه و موراد دیگر توضیحات قطعی را ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید