رفع عیوب دندان های ردیف جلو با ونیر

بسیاری از افراد برای رفع عیوب دندانی شان (دندان های ردیف جلو) که در زمان صحبت کردن یا لبخند زدن معلوم است، به دندانپزشکی مراجعه می کنند. برای رفع عیوب دندانی دندان های جلو راهکارهای بسیاری در دندانپزشکی است، و یکی از این راهکارها روکش ها و ونیرها می باشند.

ونیرهای پوشش های دندانی چینی هستند به سطوح جلویی دندانها متصل می شوند، بادوام بوده و در رنگ های سفید مختلفی هستند و می توانند با به گونه طراحی و نصب شوند که با دندان های طبیعی مطابقت داشته باشند.

بعد از اینکه با ونیرهای عیوب دندانی برطرف شد، لازم است همچنان به بهداشت دهان و دندان ها اهمیت دهید، مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید و برای بررسی سلامت دندان ها به دندانپزشکی مراجعه داشته باشید. منظور همان چکاپ های دندانپزشکی است.

می توانید مطالب زیر مرتبط با این مطلب را نیز بخوانید:

ونیر پرسلن چیست؟

ونیرهای چینی دندان ها چه مزایایی دارند؟

با ونیرها می توان ظاهر دندان ها را تغییر داد، برای مثال در این روش دندان هایی با لبه های ناهموار، دندان هایی که ترک خورده اند و در ظاهرشان تغییر ایجاد شده است. دندان هایی که به دلایل مختلف تغییر رنگ داده اند و بدرنگ شده اصلاح می شود.

برای نصب ونیرها ابتدا باید به دندانپزشکی مراجعه کنید، دندانپزشکدندان هایتان را بررسی کند، از دندان ها قالب گیری کند و به لابراتوار ارسال کند. ونیرهای مخصوص شما ساخته شود و در جلسه بعدی روی دندان نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید