درد دندان بعد از پر کردن دندان

ممکن است در مواردی فردی که دندانش را ترمیم کرده است، بعد از پر کردن دندان در ناحیه دندان ترمیم شده احساس درد کند. علت چیست؟ در این بخش درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

بعد از ترمیم و پرکردن دندان گاهی در مواردی پیش می آید که دندان حساس شود و درد در ناحیح دندان را حس کنید. البته در دندان بعد از پر کردن شایع نمی باشد، با این حال در یکی دو روز اول ممکن است فرد درد را تجربه کند. حساسیت دندانی بعد از ترمیم دندان ممکن است چند روز تا چند هفته ادامه داشته باشد. ادامه حساسیت دندانی و آزار دهنده بودن این مورد بیانگر این است که شاید دندان نیاز به بررسی مجدد دارد.

شاید مشکل با تعویض ترمیم دندان با ترمیم دیگر حل بشود. در برخی موارد نیز ممکن است عمق پوسیدگی دندانی زیاد باشد و دندان نیزا به عصب کشی داشته باشد. در چنین مواردی لازم است به دندانپزشکی مراجعه شود تا دندانپزشک بعد از بررسی دندان روش درمانی و راه حل مناسب را اعمال کند. نوع درد نیز می تواند مهم باشد. دندان با خوردنی خوراکی های سرد و گرم دچار درد می شود یا در زمان جویدن خوراکی ها.

قبلا مطلبی با عنوان علت ۳ مورد از دندان دردها در سایت منتشر شده است.

همچنین در برخی موارد با گذشت زمان برخی از پرکردگی و ترمیم های دندانی دچار فرسایش می شوند و در نتیجه باکتری ها و میکروب ها به داخل دندان نفوذ کرده و باعث خرابی و دندان درد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید