تفاوت جرمگیری و بلیچینگ چیست؟

جرم گیری دندان ها و بلیچینگ، از خدمات دندانپزشکی می باشد که این روزها بسیاری از افراد از آنها بهره مند شده اند. اما این دو باهم تفاوت هایی دارند که در ادامه در باره آنها توضیح داده می شود.

تفاوت بلیچینگ و جرمگیری دندان چیست؟

بلیچینگ دندان روشی است که معمولا بیشتر جنبه زیبایی دارد و فقط برای سفید کردن دندان به کار می روشد. در این روش دندانپزشک از ماده سفید کننده مخصوص دندان ها استفاده می کند.

اما روش جرم گیری فرق دارد و در این روش پلاک ها و جرم های میکروبی که روی دندان های قرار دارند و باعث بدبویی و بدرنگی دندان ها می شوند از روی دندان ها برداشته می شوند و به عبارتی دندان ها از جرم ها و پلاک های میکروبی پاکسازی می شوند.

در جرمگیری دندان ها معمولا از ابزار خاصی استفاده می شود و معمولا از مواد شیمیایی برای این کار استفاده نمی شود، در صورتی که در بلیچینگ های دندانپزشکی برای سفید شدن دندان های که به دلایل مختلف تغییر رنگ داده اند از مواد شیمایی استفاده می شود.

اگر جرم و پلاک دندان روی دندان هایتان قرار دارد می توانید از جرم گیری دندانپزشکی استفاده کنید و اگر برای زیبایی بیشتر دندان هایتان می خواهید دندان هایتان سفیدتر شوند، از بلیچینگ دندانپزشکی می توانید بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید