تعداد ایمپلنت برای فک بالا و پایین

ایمپلنت های دندانی برای رفع بی دندانی و جایگزینی دندان از دست رفته امروزه توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار میگیرند، ایمپلنت ها انواع و برندهای مختلفی دارند و می توانند جایگزین یک یا چند دندان از دست رفته شوند و حتی اگر فردی تمامی دندان هایش را از دست داده نیز می تواند از ایمپلنت استفاده کرده و تمامی دندان های فک بالا و پایین را با ایمپلنت دندان جایگزین کند.

درباره ایمپلنت سوال های مختلفی می شود و یکی از این سوالات درباره تعداد ایمپلنت مورد نیاز برای فردی که تمامی دندان هایش را از دست داده است می باشد. اینکه چه تعداد ایمپلنت برای رفع بی دندانی کامل نیاز است؟

تعداد ایمپلنت برای فک بالا و پایین

گفته می شود تعداد ایمپلنت مورد نیاز برای افراد مختلف با توجه به وضعیت فرد می تواند متفاوت باشد. با این حال معمولا برای جایگزینی دندان های هر دو فک حداقل ۸ ایمپلنت برای فک بالا و ۶ ایمپلنت برای فک پایین لازم است.

در بخش نظرات یکی از مطالب سایت دندانپزشکی ولنجک نیز کاربری سوال کرده بود که مدتی است که تمامی دندان هایش را کشیده است و اکنون می خواهد از ایمپلنت برای رفع بی دندانی استفاده کند، برای این کار به چه تعداد ایمپلنت نیاز دارد. پاسخ دندانپزشکی ولنجک اینگونه بود که تعداد ایمپلنت ها با توجه به وضعیت بیمار و وضعیت استخوان فک می تواند متفاوت شود با این حال بین ۶ الی ۸ ایمپلنت دندان برای فک بالایی و حدودا ۶ ایمپلنت دندان برای فک پایینی لازم است. برای مشاهده این پرسش و پاسخ به این صفحه مراجعه کنید.

هزینه های ایمپلنت نیز با توجه به برند و کشور سازنده نیز متفاوت می باشد. ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند، برای مثال ایمپلنت ساخت کشور سوئیس، آلمان، کره و حتی کشور خودمان ایران. قیمت ایمپلنت ها با توجه به برند و کشور سازنده متفاوت می باشد. البته موارد دیگری نیز در قیمت ایمپلنت دندان موثر هستند که با مراجعه به متخصص ایمپلنت می توانید قیمت دقیق تری را بدست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید