ایمپلنت دندان برای بیماران قلبی

کاشت ایمپلنت برای بیماران قلبی

ایمپلنت برای بیماران قلبی، خطر حمله قلبی را بعد از عمل افزایش خواهد داد. این به این معنی نیست که با هر عمل ایمپلنت این اتفاق خواهد افتاد، اما ما می گویم باید بیشتر مراقب باشید.

مشکل ایمپلنت برای بیماران قلبی

اگر بیمار قلبی هستید، انجام اقدامات پزشکی حتی کوچک می تواند به یک مشکل اساسی تبدیل شود. عوارض ناشی از ترکیبی داروها و اقدامات احتیاطی که باید مصرف کنید، می توانند بر روی بدن شما مخرب باشد. البته امروزه روش های جدید تری برای ایمپلنت دندان برای بیماران قلبی به دست آمده که با عوارض کمتر و بدون قطع داروهای ضد انعقادی طولانی مدت می باشد.

معمولاً افرادی که دارای دریچه قلب پروتز، ترومبوز ورید عمیق یا مشکلات قلبی دیگر دارند، یک رژیم رقیق کننده خون تجویز می شوند تا هنگام عمل دوچار خونریزی شدیدی نشود.

نظریه جدید ایمپلنت برای بیماران قلبی

ژورنال ایمپلنتولوژی دهان، درباره ایمپلنت دندان یک نظریه را ارائه داده است که در آن از یک روش جراحی بدون کف به جای تکنیک های معمولی استفاده شده است. این روش ایمپلنت ها مستقیماً از طریق بافت نرم بیمار به استخوان حفر می شوند. این روش نشان داده است که باعث کاهش خونریزی، زمان جراحی و درد و التهاب بعد از عمل می شود.

بدیهی است که این خبر خوبی برای بیماران قلبی است، اما باید به چند مورد اشاره شود:

توجه: این فقط یک مطالعه فردی است

هر بیمار قلبی قبل از در نظر گرفتن یک عمل مانند این باید حتماً با پزشکان و دندانپزشکان خود مشورت کند.

همچنین، برای هر کسی که ضد انعقاد وارافین را تجویز کرده است. قبل از انجام عمل کاشت، داروهای خود را قطع کند. با توجه به اینکه وارافین یکی از رایج ترین داروهای رقیق کننده خون است، باید بیماران خیلی مراقب باشند.

این مطالعه مقدماتی فقط بر روی دو بیمار آزمایش شد و نشان داد كه بدون تداخل دارویی بیمار، می توان روش بی عیب و نقصی را تحت كنترل خود قرار داده، اما مطالعات بیشتر باید این یافته ها را تأیید كند.

اگر بیمار قلبی هستید، لطفاً هیچ فرصتی را برای این کار از دست ندهید. حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید