ونیر پرسلن چیست؟

ونیر پورسلین (ونیرهای چینی) مقاوم به تغییر رنگ می باشند و مانند یک دندان طبیعی دارای خصوصیت انعکاس نور می باشند.

ونیر دندان یا لمینت دندان که گاها با عنوان ونیرهای پورسلینی یا سرامیکی یا لمینت پورسلین دندانی نیز معرفی می شوند, لایه‌ بسیار نازکی از مواد همرنگ دندانها می باشند که برای پوشش سطح دندان و بهبود ظاهر دندان توسط دندانپزشک زیبایی بر روی دندان نصب می شود. دندانپزشک زیبایی ونیر پورسلین را با دقت به سطح دندان متصل می کند. رنگ، شکل و سایز ونیرهای پورسلینی را می توان به دلخواه تغییر داد.

مطلب پیشنهادی: لمینت کردن دندان ها چقدر طول می کشد؟

ونیرهای پورسلینی از روش های خوب و پرطرفدار در طراحی لبخند زیبایی محسوب می شود. ,ونیر پورسلین ها طوری طراحی شده‌اند که بر روی دندان طبیعی ثابت می شوند و ظاهری زیبا, مرتب و یکدست را برای دندانها به وجود می آورند.

رنگ ونیر پورسلین را می توان با توجه به مهارت دندانپزشک بسیار شبیه و حتی دقیقاً مطابق با رنگ دندان های دیگر و یا هر رنگ دلخواهی که مشتری می خواهد انتخاب کرد تا دندان های ردیف جلو سفیدتر و براق تر بشوند و همچنین لب پرشدگی دندانها را پنهان کرد.

ونیرهای پرسلین توسط تکنسین آزمایشگاه طراحی و ساخته می شوند. بعد از ساخت به مشتری اعلام می شود که برای امتحان ونیر پرسلین و اینکه برای دندان های شما مناسب است یا نه به دندانپزشکی مراجعه بشود. اگر مشتری از ونیر پورسلین راضی باشد و این ونیرها برای دندان وی مناسب باشد با چسب یا سمان دائمی به دندان چسبانیده و متصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید