هزینه لمینت دندان چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

هدف اول از قرار دادن لمینت های دندان یا ونیرهای دندانی بهبود ظاهری دندان ها می باشد, در واقع لمینت ها باعث زیبایی بیشتر دندانها می شوند. دندانپزشک زیبایی از لمینت دندان برای درمان برخی از انواع تغییر رنگ های دندانی، بدشکلی دندان ها، لب پریدگی دندان ها و یا وجود فاصله بین دندان ها و یا نامرتبی های جزئی دندان ها استفاده می کند.

درباره تعرفه های لمینت های دندانی

برخی افراد درباره هزینه ها و قیمت های لمینت های دندانی سوال دارند. در این رابطه لازم است بدانید که هزینه لمینت کردن دندان ها به تعداد دندان هایی که لمینت می شوند بستگی دارد، توجه داشته باشید که هزینه لمینت برای هر واحد دندان بصورت جداگانه محاسبه می شود, پس هرچه تعداد دندان های بیشتری لمینت شوند، لازم است هزینه بیشتری پرداخت شود. برای اینکه فهمید چه تعداد از دندان هایتان نیاز به لمینت یا ونیر دارند, لازم است به دندانپزشکی مراجعه کنید.

متقاضیان لمینت دندانی توجه داشته باشند که لمینت ها باعث تغییر شکل دائمی دندان هایشان می شوند و مینای دندانی کع به دلیل قرار گیری لمینت روی دندان تراشیده شده است دیگر به حالت اول باز نخواهد گشت.

مسئله‌ای که ممکن است باعث اذیت شدن بیمار بشود، مربوط به حساسیت ایجاد شده بعد از تراش مینای دندان می باشد که معمولاً بعد از هماهنگی دندان با شرایط جدید این حساسیت نیز از بین خواهد رفت.

پس اگر تغییر شکل دندان تان مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند ونیر و لمینت دندان می تواند گزینه مناسبی برای دندان هایتان باشد. اگر که شما به دنبال بهبود رنگ دندان های ردیف جلو بهبود شکل این دندان ها و یا مرتب شدن دندان هایتان بدون ارتودنسی هستید لمینت های دندانی یا همان ونیر دندان می تواند انتخابی مناسب و خوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید