مزایای لمینت سرامیکی دندان ها

اینکه لمینت دندان برای همهافراد مناسب است حرف درستی نیست و یک دندانپزشک بعد از بررسی های لازم می تواند بیان کند که آیا لمینت دندان برای فردی مناسب است یا یک روش جایگزین دیگر. قبلا در سایت دندانپزشکی ولنجک دو مطلب با عناوین لمینت دندان برای همه خوب است؟ و لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است؟ منتشر شده بود که با مطالعه این مطلب می توانید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

درباره لمینت های سرامیکی دندان ها مزایا و فواید بیان شده اند که ما به برخی از آن ها در این مطلب اشاره می کنیم.

لامینت سرامیکی دندان از مزایای زیر برخوردار می باشد:

۱- تراش کمتر دندان: در لمینت ها فقط میزان کمی از ساختار دندان تراشیده می شود و حتی گفته می شود در مواردی دندان اصلاً تراشی داده نمی شود.

۲- میزان استحکام مناسب لمینت های سرامیکی: اگر چه لمینت های سرامیکی بسیار باریک می باشند، اما بعد از قرار گرفتن روی دندان سالم بسیار محکم می شوند. می گویند لمینیت های سرامیکی چندین سال و تقریبا ۱۰ الی ۱۵ سال روی دندان ها باقی می ماند. البته که نحوه مراقبت از لمینت های دندانی نیز بسیار مهم می باشد.

۳- مقاومت لمینت ها در برابر رنگ پذیری: سرامیک های دندانی برخلاف سایر مواد دندانپزشکی مانند باندینگ، نرم و نفود ناپذیر می باشند و به همین دلیل در برابر رنگ پذیری مقاوم تر می باشند.

۴- ظاهر نزدیک و شبیه به دندان های طبیعی: لمینت های سرامیکی دندانها ظاهری طبیعی و شبیه به سایر دندانها دارند. نیمه شفاف بودن سرامیک های دندانی ظاهری شبیه و نزدیک به سایر دندان های فرد ایجاد می کند و نور را مانند مینای دندان طبیعی انعکاس می‌دهند.

اگر قصد استفاده از لمینت های دندانپزشکی را دارید و می خواهید برای رفع مشکلات دندانی تان از لمینت سرامیکی استفاده کنید، همانطور که در بالا ذکر شد بهتر است به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید تا وی بعد از بررسی های لازم پیشنهاد مناسب در رباطه با لمینت دندان هایتان را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید