لمینت درمان زیبایی دندان ها با عمر بالا

درمان زیبایی بسیاری برای رفع عیوب ظاهری دندان های وجود دارند که توسط دندانپزشکان زیبایی و مراکز دندانپزشکی مختلف ارائه می شود، یکی از این درمان یا راهکارهای دندانپزشکی برای رفع مشکلات دندانی که احتمالا نامش را زیاد شنیده باشید لمینت دندان است.

لمینت های دندانی روکش و لایه های ظریف دندانی در رنگ های مختلف و از جنس سرامیک و کامپوزیت می باشند که برای رفع مشکلات ظاهری دندان ها و برای دندان های ردیف جلو مورد استفاده قرار می گیرد. دندانپزشکان با لمینت ها برخی ایرادات دندانی مانند بدرنگی و بدشکلی، شکستگی یا ترک دندانی و فاصله های کم بین دندانی را رفع می کنند.

امروزه خدمات لمینت دندان در مراکز بسیار زیاد دندانپزشکی در تهران و سراسر ایران ارائه می شود، اما برای دستیابی به نتیجه ایده آل و لمینت با شباهت زیاد به دندان های طبیعی خودمان لازم است در انتخاب دندانپزشک خوب دقت لازم را داشته باشیم.

همانطور که بیان شد لمینت ها انواع مختلفی دارندف مانند لمینت های کامپوزیتی و سرامیکی که گفته می شود لمینت های سرامیکی نسبت به سایر لمینت ها کیفیت و ماندگاری بیشتری دارند و با مراقبت صحیح از این نوع از لمینت ها می توانند ۵ الی ۱۵ سال دوام و ماندگاری داشته باشند.

با این حال دندانپزشک بعد از بررسی و معاینه می تواند بهترین راهنمایی را داشته باشد و بیان کند که لمینت مناسب برای شما کدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید