هزینه ایمپلنت دندان را چه عواملی تعیین می کنند؟

درباره هزینه و قیمت ایمپلنت دندان بسیار سوال می شود، در برخی موارد قیمت هایی برای ایمپلنت ها بیان می شود، اما در کل تعیین قیمت دقیق ایمپلنت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ابتدا توجه داشته باشید که در کاشت ایمپلنت دندان که در بسیاری از سایت ها یا تبلیغات نام آن را می بینید از دو بخش ایمپلنت (یا همان پیچ ایمپلنت و ریشه) و روکش ایمپلنت تشکیل شده اند و هزینه این دو مورد جدا از هم می باشد. پس اگر خواستید قیمت ایمپلنت را سوال کنید می توانید بپرسید که این قیمت فقط مربوط به ایمپلنت است یا ایمپلنت همراه با روکش ایمپلنت؟

هزینه ایمپلنت دندان را چه عواملی تعیین می کنند؟

  1. تعداد ایمپلنت های دندانی. اینکه مشکل بی دندانی با چه تعداد ایمپلنت رفع می شود
  2. میزان تراکم استخوان. در مواردی ممکن است میزان تراکم استخوان مناسب نباشد و قبل از انجام ایمپلنت لازم به پیوند استخوان باشد. در چنین مواردی هزینه پیوند استخوان نیز به هزینه ها اضافه می شود.
  3. جنس ایمپلنت دندان و اینکه سازنده آن کدام کشور است. ایمپلنت ها انواع مختلف ایرانی، سوئیسی، آلمانی، کره ای و … دارند و هزینه آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.
  4. در مواردی ممکن است فرد نیاز به عمل سینوس لیفت داشته باشد. در چنین مواردی نیز هزینه عمل سینوس لیفت به هزینه ها اضافه می شود.

قیمت دقیق را چطور بدانیم؟

می توانید با مراکز کاشت ایمپلنت دندان تماس بگیرید و هزینه های تقریبی را بپرسید و بعد با رزرو نوبت به دندانپزشکی مراجعه کنید تا متخصص ایمپلنت وضعیت دهان، لثه، فک و دندانها را بررسی کند و بعد از بررسی های لازم قیمت نهایی کاشت ایمپلنت را اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید