درمان کانال ریشه + پر کردن دندان

در بسیاری از اوقات دندانی که آسیب دیده است نیاز به درمان کانال ریشه و پر کردن دندان دارد، اگر که میزان پوسیدگی دندانی زیاد باشد دندان نیاز به عصب کشی خواهد داشت. در ادامه درباره درمان کانال ریشه و پر کردن دندان توضیحات مختصری ارائه خواهد شد. با دندانپزشکی ولنجک همراه باشید:

درمان کانال ریشه

دندانپزشک کانال های ریشه را با دریل تمیز و شکل می دهد. در قسمت داخلی دندان، ماده پر کننده ای ریخته می شود که این ماده تا انتهای ریشه دندان می رود. ممکن است یک کانال ریشه در چندین مراجعه به دندانپزشک درمان شود.

پر کردن دندان

پوسیدگی دندان که باعث ایجاد حفره (سوراخ) می شود، با پر کردن، درمان می شود . دندانپزشک برای رفع پوسیدگی از مته و ابزارهای دیگر استفاده می کند و سپس حفره را با ماده ای پر میکند.

مواد مختلفی برای پر کردن حفره وجود دارد. دندانپزشک با توجه به اندازه ، شکل و محل پر شدن دندان، مناسب ترین ماده را به شما توصیه میکند. انتخابِ رایج، مواد پر کننده به رنگ دندان است که می تواند ظاهر زیبایی به دندان شما بدهد.

اگر که دندان تان آسیب دیده است و دچار پوسیدگی شده است، به موقع به یک مرکز دندانپزشکی خوب مراجعه کنید تا مشکلات مربوط به دندان تان درمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید