بلیچینگ دندان در منزل چگونه انجام می شود؟

گفته می شود سفید کردن و بلیچینگ دندان ها در مطب دندانپزشکی و توسط دندانپزشک نسبت به بلیچینگ دندان در خانه نتایج بهتری دارد، با این حال افراد می‌توانید بلیچینگ دندانها را خودشان مطابق با توضیحات دکتر دندانپزشک در منزل شان انجام بدهند.

بلیچینگ دندان در منزل معمولا فقط نیازمند یکی دو بار ویزیت و مراجعه به دندانپزشکی می باشد و بعد از آن لازم است خود فرد مراحلی را که دندانپزشک برایش شرح داده است را تقریباً روزانه به مدت ۲ ساعت برای حداقل ۲ هفته (گاهاً تا چند ماه) انجام بدهد.

بلیچینگ در خانه بهتر است یا بلیچینگ در مطب دندانپزشکی؟

با اینکه بلیچینگ دندان ها در مطب دندانپزشکی از بلیچینگ در منزل پرهزینه تر می باشد، اما انجام بلیچینگ در مطب دندانپزشکی با نتایج بهتر و مطلوب تری همراه می باشد.

بلیچینگ دندان ها در منزل چگونه انجام می شود؟

در این روش دندانپزشکی ابتدا نیاز به قالبگیری از دندان هایتان در مطب یا کلینیک دندانپزشکی می باشد. درجلسه بعدی یعنی جلسه دوم یک قالب ژلاتینی به همراه ژل کارباماید پروکساید به فرد داده می‌شود و بعد از آن ادامه درمان در منزل و توسط خود فرد متقاضی بلیچینگ تقریبا در مدت حدودا ۱۲ روز انجام می‌شود.

توجه: اگر بلیچینگ دندان ها در خانه را بعد از بلیچینگ دندان ها در مطب انجام بدهید, تقریبا ۵ روز استفاده در منزل برای سفیدی دندان ها کافی می باشد.

مطلب پیشنهادی مرتبط: عوارض بلیچینگ دندان ها

توجه: سفید کردن دندان به روش بلیچینگ از روش های مؤثر جهت روشن تر شدن دندان و نمایان شدن رنگ طبیعی دندان های شما بدون برداشتن سطح دندان می باشد. ممکن است بلیچینگ دندانی باعث تغییر رنگ کامل دندان هایتان نشود، اما در نهایت این روش باعث می شود دندان های فرد از رنگ قبل از بلیچینگ روشن تر بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید