بلیچینگ و جرم گیری دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

مصرف خوراکی ها و نوشیدنی های حاوی رنگدانه، استعمال دخانیات، بالا رفتن سن، مصرف دارو و . . . همگی بر روی دندان ها تاثیر گذار بوده و باعث تغییر رنگ در دندان ها می شوند و با گذشت زمان دندان ها دیگر مانند سابق سفید و براق نمی باشند.

یکی از مواردی که بسیاری از افراد به دندانپزشکی مراجعه می کنند مربوط به سفید کردن دندان ها می باشد که با جرم گیری و بریجینگ دندانها انجام می شود و نتایج مطلوبی نیز حاصل می شود، ما در این بخش از دندانپزشکی ولنجک درباره بلیچینگ دندان و جرم‌گیری دندان توضیحاتی را ارائه می دهیم و امیدواریم این توضیحات برای شما سودمند باشند.

اینکه کدام روش برای سفید تر شدن دندان های شما مناسب تر می باشد می تواند با توجه به وضعیت دندان های هر فردی می متفاوت باشد، بنابراین لازم است حتماً به دندانپزشکی و نزد دندانپزشک مراجعه کنید تا بررسی های لازم انجام بشود و بهترین روش بر روی دندان هایتان برای سفید تر شدن اعمال شود.

در جرم گیری دندانها دندانپزشک به دقت دندان‌هایتان را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر نیاز به جرم گیری باشد نسبت به جرم گیری دندان ها اقدام می کند. در جرم گیری دندان، دندانپزشک جرم های روی دندان ها و لثه ها و همچنین رنگدانه های خارجی که روی دندان ها وجود دارند را برداشته و باعث می شود تفاوت چشمگیری بر روی دندان هایتان مشاهده کنید، در روش جرم گیری دندان، رنگ دندان ها تغییری نمی کند و فقط پلاک های روی دندان ها یعنی جرم دندان ها برداشته می شود و رنگدانه هایی که روی دندان ها در گذشت مدت زمان طولانی ایجاد شده بودند برداشته می شود و در نهایت رنگ طبیعی دندان نمایان می شود. قبلا در مقاله مدت زمان جرم گیری دندان چند ساعت است؟ توضیحاتی درباره مدت زمان جرم گیری دندان های داده شده است.

روش دیگری که برای سفیدتر شدن دندانها در دندانپزشکی ها استفاده می شود مربوط به بلیچینگ دندان می باشد که با استفاده از ژل مخصوص و دستگاه سفید کننده و لیزر و توسط دندانپزشک انجام می شود، در بلیچینگ دندان یک لایه نازک از ژل سفید کننده مخصوص بر روی دندان قرار داده می شود و سپس به وسیله لیزر، ژل روی دندان خشک شده و بعد از گذشت مدت زمانی معین دندان ها سفید تر می شوند، ماده تاثیرگذاری که در بلیچینگ دندان برای سفید کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید می باشد.

برای اطلاع از هزینه های جرم گیری دندان یا بلیچینگ دندان لازم است به دندانپزشکی مراجعه کنید، دندانپزشک ابتدا وضعیت دندان‌هایتان را بررسی می‌کند و اینکه کدام روش برای دندان های شما مناسب تر می باشد را به شما اطلاع می دهد و با توجه به روشی که می خواهد اعمال کند هزینه های مربوطه را نیز برایتان اعلام می‌کند، برای اطلاع از هزینه های دقیق بلیچینگ و جرم گیری بهتر است به دندانپزشکی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید