ایمپلنت دندان در محدوده زعفرانیه

ایمپلنت دندان یک راه حل بلند مدت و یا حتی دائمی برای افرادی است که دندان شان را از دست داده اند، ایمپلنت دندان مانند ریشه دندان عمل می کند و در فک قرار می گیرد و یک روکش به ایمپلنت متصل می شود و مانند تاج دندان عمل می کند، اینگونه کسی که دندانش را از دست داده است، با ایمپلنت مشکلی بی دندانی را برطرف می کند.

خدمات کاشت ایمپلنت دندان در نقاط مختلف تهران توسط متخصصان ایمپلنت یا مراکز دندانپزشکی ارائه می شود، مرکز دندانپزشکی ولنجک واقع در منطقه یک تهران یکی از این مراکز دندانپزشکی می باشد که خدمات کاشت و جراحی ایمپلنت دندان را در منطقه ۱ تهران و محله های این منطقه مانند ولنجک، زعفرانیه و … ارائه می دهد. اگر ساکن زعفرانیه تهران، ولنجک یا سایر محله های این منطقه هستید می توانید تماس، رزرو نوبت، مراجعه و مشاوره با دندانپزشکان این مرکز از خدمات ایمپلنت دندان استفاده کنید.


آدرس دندانپزشکی ولنجک: ولنجک، خیابان ۱۴، پلاک ۱۹، واحد ۲۰۴  — شماره تلفن: ۰۲۱۴۰۲۲۹۲۰۲


ایمپلنت برای بسیاری از افراد مناسب است و برای برخی ها مناسب نیست، این موارد در جلسه مراجعه شما به دندانپزشکی و مشاوره بررسی می شود. توضیحات بیشتر درباره این موضوع در مطلب ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟ بیان شده است.

از موارد دیگری که زیاد سوال می شود درباره هزینه های ایمپلنت دندان است. هزینه های ایمپلنت به موارد مختلف بستگی دارد و در مطلب هزینه ایمپلنت دندان را چه عواملی تعیین می کنند؟ این موراد بیان شده اند. درباره اطلاع از هزینه های دقیق تر بهتر است با دندانپزشکی تماس بگیرید و یا به دندانپزشکی مراجعه کنید تا پزشک بیشتر از مشکلات دندانی تان و برای مثال اینکه چه تعداد ایمپلنت برای شما نیاز است مطلع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید