لمینت دندان در چند جلسه انجام می شود؟

با ورود فناوری های جدید و مدرن به بخش دندانپزشکی زیبایی، امروزه امکان رفع بسیاری از نگرانی های مربوط به زیبایی و مشکلات دندان ها فراهم شده است. یکی از روش های درمانی و زیبایی که امروزه شهرت بسیاری نیز پیدا کرده است, استفاده از لمینت ونیرهای دندانی برای رفع مشکلات دندانی می باشد.

لمینت ها در درمان هایی مانند تغییر رنگ دندان، نامرتبی دندان، ترک خوردگی دندانی، لب پر شدن و لب پریدگی دندان ها، شکستگی دندان و رقع فاصله بین دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ونیر دندان یا لمینت دندان پوسته ای نازک و همرنگ دندان از جنس پورسلین می باشد که بر روی سطح جلویی دندان قرار گرفته و می تواند مینای آسیب دیده دندان و سایر عیوبی که در بالا نیز اشاره شد را تصحیح کند.

لمینت دندان در چند جلسه انجام می شود؟

با اینکه پروسه درمانی در لمینت دندان برای هر فردی که به کار می‌رود متفاوت می باشد, اما این فرایند معمولا در یک دوره تقریبا ۶ هفته ای و تنها با ۲ مرتبه مراجعه به دندانپزشکی و ویزیت دندانپزشکی تکمیل می شود. هر بار ویزیت جهت لمینت نیز ممکن است چند ساعتی به طول بیانجامد.

مطلب پیشنهادی مرتبط: لمینت کامپوزیتی یا لمینت سرامیکی؟

لمینت های دندانی برای بهبود ظاهری یک یا تعدادی دندان توسط دندانپزشکان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. شکل و رنگ لمینت های دندانپزشکی به طور کاملا اختصاصی برای هر فردی ساخته می‌شود. لمینت دندانی به سطح دندان فرد متصل شده و مشکل دندان شکسته، کجی دندان و نامرتبی دندان را رفع می کند و باعث تغییر شکل دندان می شود.

لمینت های دندانی ظاهری طبیعی دارند و همچنین لثه‌ها نیز به خوبی این مواد را تحمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید