درباره ایمپلنت سوئیسی و قیمت ایمپلنت های سوئیسی

امروزه از ایمپلنت دندان در بسیاری از موارد برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده می شود, ایمپلنت ها مختلف هستند و در کشورهای مختلفی ساخته می شود, برای مثال می تواند به ایمپلنت های سوئیسی, کره, ایرانی و . . . اشاره کرد. در این بخش از دندانپزشکی ولنجک درباره ایمپلنت های ساخت کشور سوئیس صحبت خواهیم کرد.

ایمپلنت های سوئیسی انواع متفاوت دارند. گفته می شود این ایمپلنت ها قدرت اتصال بیشتری با استخوان داشته و همچنین مقاومت بیشتری نیز دارند. ایمپلنت های سوئیس سابقه بسیاری در بازار ایمپلنت داشته و از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردارند. گفته می شود که این ایمپلنت های دندانی ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر ایمپلت ها دارند و به همین دلیل است که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

به طور کلی قیمت ایمپلنت های دندانی به دلیل متریال گران قیمتی که در این روش استفاده می شود نسبت به سایر روش های دندانپزشکی در ایمپلنت ها بیشتر است. اگر می خواهید درباره قیمت ایمپلنت های سوئیسی اطلاع داشته باشید بهتر است به دندانپزشکی مراجعه کنید یا با دندانپزشکی تماس حاصل فرمایید.

توجه داشته باشید که ایمپلنت های دندانی نمی توانند توسط یک دندانپزشک معمولی انجام بشوند, کاشت ایمپلنت دندان نیاز به تخصص بالا داشته و این امر نیز در هزینه نهایی ایمپلنت موثر می باشد.

همچنین دندان کاشته شده (ایمپلنت) مانند سایر دندان هایتان نیاز به مراقبت، چکاپ و جرمگیری دارد. ایمپلنت دندان پوسیده نمی‌شود چون از جنس فلز است, اما توجه داشته باشید که این مورد به این معنا نمی باشد که ایمپلنت خراب هم نمی‌شود.

درباره ایمپلنت های دندانی با متخصص ایمپلنت مشورت نمایید تا انتخاب مناسبی برای جایگزینی دندان از دست رفته داشته باشید. اگر متقاضی ایمپلنت سابقه بیماری مزمن داشته باشد و یا مبتلا به مشکل دندان قروچه یا سایش دندان ها و یا امراضی از جمله دیابت و غیره باشد، میزان موفقیت کاشت ایمپلنت دندان کاهش می یابد. برای استفاده از ایمپلنت های دندان سلامتی بدن و همچنین دارا بودن استخوان فک و لثه های سالم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید