در جریان جرم گیری های دندان ها یکی از سوالاتی که مطرح می‌شود درباره مدت زمان این عمل است، اینکه جرم گیری دندان چند ساعت طول می کشد؟ زمان مورد نیاز برای جرم گیری و پاکسازی دندان ها به وضعیت دندانی افراد بستگی دارد و با توجه به میزان جرم های روی دندان این زمان می تواند متفاوت باشد, اما اگر بخواهیم یک زمان معمول را بگوییم، جرم گیری دندان ها در دندانپزشکی تقریبا ۳۰ الی ۶۰ دقیقه طول می کشد، یعنی دندانپزشک به مدت زمانی بین نیم ساعت الی یک ساعت برای جرمگیری دندانها نیاز دارد.

جرم ها و پلاک های روی دندان ها از عوامل آسیب زننده به دندان ها می باشند، به همین علت انجام جرم گیری در دندانپزشکی یکی از ضروریات برای داشتن دندان های سالم می باشد.

جالب است بدانید که کسانی که بهداشت دهان و دندان هایشان را به خوبی رعایت می کنند و به صورت صحیح و منظم از نخ دندان و مسواک برای دندان هایشان استفاده می کنند در زمان جرمگیری احساس ناراحتی ندارند، اما کسانی که به بهداشت دهان و دندان ها توجه چندانی ندارند این امکان وجود دارد که در زمان جرم گیری به علت میزان جرم بالا روی دندان ها دچار مقداری ناراحتی و حساسیت بشوند، در چنین مواردی دندانپزشک می تواند از بی‌حسی موضعی استفاده کند.

خوشبختانه امروزه جرمگیری دندان ها از جمله محبوب ترین خدمات دندانپزشکی برای مراجعه کننده ها به دندانپزشکی می باشد، علت این محبوبیت میتواند به عواملی مانند قیمت مناسب جرم گیری و تاثیر خوب این عمل بر روی سلامت دهان و دندان ها و همچنین زیبایی و سفیدی دندان ها مربوط شود.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
Load More By velenjakdental
Load More In مقالات دندانپزشکی

بررسی