دکتر ترانه فرخ نیا متخصص خوب بیماری های دهان و فک و صورت در تهران می باشد.

دکتر ترانه فرخ نیا مدرک تخصص بیماری های دهان, فک و صورت را در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد.

این متخصص بیماری های دهان, فک و صورت ۱۱ سال سابقه استادیاری در دانشکده دندانپزشکی تهران و آزاد تهران را دارد و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران می باشد.

درمان زخم های دهانی

در مرکز دندانپزشکی ولنجک درمان زخم دهان زیر نظر متخصص مجرب انجام می پذیرد، توصیه می شود چنانچه زخمی در دهان بیش از دو هفته باقی ماند سریعا به یک دندانپزشک خوب متخصص بیماری های دهان مراجعه کنید، به این مورد توجه داشته باشید که گاهاً سرطان های دهانی خود را به صورت زخمی ماندگار در دهان نشان می دهند.

درمان ضایعات برجسته دهانی

در دندانپزشکی ولنجک کلیه ضایعات برجسته دهانی مانند پاپیلوما، موکوسل، هرپس، تبخال، زگیل و آفت دهان مورد بررسی، تشخیص و درمان قرار می گیرد.

درمان درد های فکی و صورتی

چنانچه در فک و صورت تان احساس درد دارید می توانید به دندانپزشکی مراجعه کنید، کلیه درد های مربوط به فک و صورت در مرکز دندانپزشکی ولنجک مورد بررسی و درمان قرار می گیرد.

درمان بدرنگی لثه و مشکلات لثه ای

اگر دچار مشکلات لثه یا دچار مشکل بدرنگی لثه شده اید برای درمان می توانید به این مرکز دندانپزشکی مراجعه کنید، رنگ لثه ها تحت تاثیر سن و نژاد و شرایط سیستمی که افراد می‌تواند متفاوت باشد، با مراجعه به نزد متخصص دندانپزشکی ابتدا علت مشکل بررسی می شود و سپس بهترین روش درمانی برای حل مشکل تجویز می شود، روشهای مختلفی جهت حذف تیرگی یا بدرنگی لثه ها وجود دارد و می توان با استفاده از روش های مختلف مانند لیزر رنگ طبیعی سارا به حالت اول برگرداند.

درمان بوی بد دهان

بدبویی دهان می تواند علل مختلفی مانند عدم رعایت بهداشت دهان و دندان داشته باشد، اما می‌خواهم فرد بهداشت دهان و دندان ها را به خوبی رعایت می کند و باز هم با مشکل بد بوی دهان روبرو است، چرا که شما نیست نمی دانید چگونه مشکل بوی بد دهان تان را رفع کنید پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت به یک پزشک متخصص مراجعه کنید، به این دلیل که ممکن است علت این عارضه مربوط به مشکلات داخلی و یا ویروسی در بدن تان باشد، با مراجعه به موقع به دندانپزشکی امکان اینکه این مشکل را به سادگی و با یک بررسی و شستشوی ساده درمان کرد وجود دارد.

درمان مشکلات مفصل فکی و گیجگاهی

مشکلات در ناحیه مفصل فکی می تواند سبب گردن درد و سردرد، گوش درد، مشکلات در تغذیه و جویدن غذا، قفل شدن فک و یا دشواری در باز کردن فک و . . . شود. اگر شما با این مشکلات روبرو هستید بهتر است سریعاً به یک متخصص دندانپزشکی خوب مراجعه کنید.

تلفن جهت رزرو نوبت: ۰۲۱۲۲۴۲۳۲۳۴

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
Load More By velenjakdental
Load More In بیماری های دهان, فک و صورت