لمینت کردن دندان ها چقدر طول می کشد؟

چنانچه درصدد تغییر شکل و اندازه دندان ها و یا تغییر رنگ دندان هایتان هستید، لمینت کردن دندان ها می می تواند یکی از بهترین گزینه باشد.

معمول افراد برای داشتن دندان های زیبا و یکدست با لمینت ها تقریبا به ۱۰ عدد لمینت نیاز دارند. همچنین تقریباً ۱۰ روز طول می کشد تا لمینت های دندانی  ساخته بشوند.

همچنین برای قرارگیری لمینت روی سطح دندان، لزام است بخشی از مینای دندان باید برداشته بشود. بیماران می‌توانند در مدت زمان ساخت لمینت های دائمی که قرار است بر روی دندان ها نصب شوند، از لمینت های موقت استفاده کنند. برخی از دندانپزشک ها معمولاً ترجیح می‌دهند که بیمار از لمینت های موقت به مدت حداقل دو هفته استفاده کند تا لثه های فرد که احتمالاً در طول پروسه تراش مینای دندان آسیب دیده و زخم شده است، کاملاً بهبود پیدا کند تا در نهایت لمینت های دائمی بخوبی بر روی دندان متصل شوند.

طول عمر لامینت یا لمینت های دندانپزشکی ۱۰ الی ۱۵ سال می باشد. لمینت های دندانپزشکی نسبت به تغییر رنگ مقاوم می باشند و این نقطه قوت لمینت ها محسوب می شود، با این حال لازم است برای سلامت دهان, لثه و دندان ها و همچنین طول عمر بیشتر لمینت ها همواره بهداشت دهان و دندان هایتان را رعایت کنید.

در سایت دندانپزشکی ولنجک مقالات بسیاری در رابطه با لمینت های دندانی منتشر شده است, مطالعه مقاله دندانپزشکی زیبایی با ارتودنسی و لمینت یکی از این مقالات می باشد که مطالعه آن برای متقاضیان لمینت دندان می تواند مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید