ردیف کردن دندان ها بدون ارتودنسی

سفیدتر کردن دندان ها، تغییر شکل و ردیف کردن دندان ها و همچنین ترمیم دندان ها از مهمترین اهداف دندانپزشکی زیبایی می باشند. امروزه لمینت های دندانی متقاضیان بسیاری دارند و افراد بسیاری از لمینت ها برای زیبایی دندان هایشان استفاده می کنند.

ممکن است برخی ها از وضعیت قرارگیری دندان هایشان ناراضی باشند و به دنبال راه و روشی باشند که در کوتاه ترین زمان دندان های مرتب شده و ظاهری زیبا داشته باشند.

لمینت ها می توانند نامرتبی های دندان ها را رفع کنند, البته توجه داشته باشید که این مورد که آیا لمینت برای شما مناسب است یا نه نیاز به نظر متخصص دندانپزشکی دارد.

توجه داشته باشید که در صورتی می توان از لمینت های دندانی استفاده کرد که نامرتبی دندانها شدید نباشند. لمینیت های دندانپزشکی روشی هستند که بیشتر جنبه زیبایی دارند تا درمانی.

زمانی که دندان های فردی کوچک باشند و یا روی دندانها لکه ای باشد و یا دندان ها بدرنگ و زرد شده باشند، لمینیت ها و روکش های دندانی می توانند با تشخیص دندانپزشک از بهترین گزینه های ترمیمی و بهبود وضعیت دندانها محسوب شوند.

همچنین برای افرادی که دندان هایشان کوچک باشند و بین دندانها فضای اضافی باشد، لمینت دندان می تواند یک گزینه بسیار راحت ترمیم دندان و رفع مشکل باشد.

همچنین قبلا در سایت دندانپزشکی ولنجک مقاله ای با عنوان لمینت کامپوزیتی یا لمینت سرامیکی؟ منتشر شده است, مطالعه این مقاله برای افرادی که تمایل دارند از لمینت برای رفع مشکلات دندانی شان استفاده کنند توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید