کاربرد لیزر در دندانپزشکی و هزینه دندانپزشکی با لیزر

امروز در تهران و سایر شهرهای کشور متقاضیان دندانپزشکی با لیزر بسیار بیشتر شده است، لیزر در دندانپزشکی کاربرد های گوناگونی دارد که در این بخش از دندانپزشکی ولنجک به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد لیزر در دندانپزشکی

۱- برای جراحی‌های لثه از لیزر استفاده می شود و کاربرد آن در رفع بوی بد دهان با حذف میکروب ها می باشد. همچنین در سایر درمان های زیبایی دندانپزشکی برای لثه میتوان از لیزر استفاده کرد. با استفاده از لیزر می توان بدرنگی و تیرگی در لثه افراد را بهبود بخشید.

۲- یکی دیگر از کاربردهای لیزر مربوط به جراحی دندان عقل می باشد، جراحی دندان عقل با لیزر آسان تر از روش های معمول بوده و از احتمال عفونت و درد پیشگیری می کند.

۳- از لیزر می توان برای ترمیم پوسیدگی های دندانی زیر لثه نیز استفاده کرد، لیزر در درمان ریشه دندان نیز کاربرد داشته و برای استریل کردن کانال اصلی یا کانال فرعی دندان از لیزر در دندانپزشکی استفاده میشود.

۴- از سایر کاربردهای لیزر در دندانپزشکی می توان به افزایش طول تاج دندان، درمان آفت دهان و هرپس و همچنین ایمپلنت های دندانی اشاره کرد.

فواید استفاده از لیزر

در کل می توان گفت ارائه خدمات دندانپزشکی با کمک لیزر دارای مزایا و فواید بسیاری مانند کاهش درد و خونریزی بعد از جراحی های دندانپزشکی، عدم نیاز به بخیه زدن لثه، حذف عفونت های بعد از جراحی و عدم ایجاد زخم های بعد از جراحی های دندانپزشکی اشاره کرد.

هزینه دندانپزشکی با لیزر چقدر است؟

تعرفه و قیمت در انواع خدمات دندانپزشکی از مواردی است که معمولاً افراد درباره آن سوال دارند، جهت اعلام هزینه های دندانپزشکی ابتدا لازم است درباره مشکل دهان و دندان بیمار مطلع شد تا بعد از بررسی های دندانپزشک هزینه ها اعلام شود، جهت اطلاع از تعرفه ها می توانید با دندانپزشکی ولنجک تماس بگیرید و جهت بررسی و اعلام قیمت به دندانپزشکی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید