ترمیم دندان با کامپوزیت همرنگ دندان + هزینه

شاید برخی از افراد به دلیل عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، پوسیدگی های دندانی در دهان و بر روی دندان هایشان داشته باشند، باکتری های ایجاد شده از باقی مانده های غذایی بر روی دندان ها و پلاک دندان ها باعث ایجاد پوسیدگی برروی دندان ها می شوند، نکته مهم این است که این پوسیدگی ها در ابتدا سطحی بوده و می توان آنها را سریعاً و با هزینه ای مناسب درمان کرد، اما متاسفانه گاها به دلایلی مانند کم توجهی این پوسیدگی ها عمیق تر شده و در مواردی به عصب دندان می رسند و باعث درد دندان می شوند، که در چنین شرایطی لازم است دندان عصب کشی بشود.

برای پر کردن دندان، هم می توان از پر کننده های فلزی و هم از پرکننده های همرنگ دندان (کامپوزیت) استفاده کرد، پرکننده های فلزی یا همان آمالگام پرکننده بسیار قوی هستند که سال ها استفاده می شده و اکنون نیز قابل استفاده هستند. اما با تکنولوژی های امروزی در بسیاری اوقات مخصوصاً برای دندان های ردیف جلو می توان از ترمیم های همرنگ دندان برای ترمیم و رفع مشکل پوسیدگی دندان استفاده کرد.

پرکردن دندان با کامپوزیت های همرنگ دندان کاملا مناسب دندان ها می باشد، چرا که این نوع ترمیم های دندانپزشکی کاملاً همرنگ دندان ها بوده و از نظر زیبایی بسیار مناسب می باشند.

دندان ها در زمان گفتار یا لبخند زدن دیده می شوند، بنابراین بهتر است همواره از دندان هایتان به خوبی مراقبت کنید و اگر دچار مشکلی مانند شکستگی یا پوسیدگی دندانی شدید، می توانید از ترمیم کامپوزیت دندان استفاده کنید تا دندان تان از لحاظ ظاهری مانند دندان های طبیعی تان باشد.

توصیه می شود مقاله کدام نواحی دندان بیشتر در معرض خطر پوسیدگی قرار دارند؟ نیز مطالعه شود.

هزینه ها

درباره هزینه های ترمیم های کامپوزیتی لازم است گفته شود که باتوجه به میزان آسیب دیدگی دندان و تعداد دندان های پوسیده هزینه ها می تواند متغیر باشند. بنابراین توصیه می شود برای اطلاع از هزینه های دقیق تر، جهت ویزیت به دندانپزشکی مراجعه شود و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۴۲۳۲۳۴ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید