بوی بد دهان از چیست و درمان آن چگونه است؟

تاکنون درباره بوی بد دهان در سایت دندانپزشکی ولنجک مطالب بیان شده است و این اواخر نیز مطلبی با عنوان علت بوی بد دهان با وجود مسواک زدن چیست؟ منتشر شد، در این مطلب نیز توضیحاتی درباره علل بد بویی دهان بیان می شود، و امیدواریم اگر با مشکل بوی بد دهان مواجه هستید به زودی این مشکل تان برطرف شود.

گفته می شود منشا اصلی بدبویی دهان پوسیدگی های دندانی و مشکلات لثه ای می باشد، که باعث می شوند میکروب ها در دهان زیاد بشوند و بوی ناخوش از دهان به مشام برسد. توصیه می شود با مراجعه منظم به دندانپزشکی اگر مشکل پوسیدگی دندان یا مشکلات و التهاب لثه ای دارید آنها را برطرف کنید.

در برخی از موارد و در برخی از افراد خود زبان و پرزهای روی زبان نیز می تواند باعث بوی بد دهان بشود. گفته می شود بهتر است زبان نیز تمیز بشود، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مطلب اهمیت مسواک زدن زبان را مطالعه کنید. برای رفع بدبویی دهان بهتر است با یک دندانپزشک مشورت کنید تا دندانپزشک اقدامات لازم را برای رفع بوی بد دهان انجام دهد، و اگر این مشکل برطرف نشد و همچنان باقی ماند، توصیه می توانید به یک متخصص دستگاه گوارش نیز مراجعه کنید، چراکه گفته می شود در برخی از موارد علت بوی بد دهان می تواند ناشی از معده نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید