بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی

سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ برای افرادی کسانی مناسب می باشد که دندان های زرد رنگی و گفته می شود بر روی دندان های قهوه ای رنگ، بنفش یا طوسی رنگ تأثیری ندارد و بلیچینگ باعث تغییر رنگ در این دندان ها نمی شود. سفیدی دندان ها به روش بلیچینگ برای همه افراد، نتایج ایده‌آل و مطلوبی ندارد. همچنین در روش بلیچینگ دندانپزشکی روکش های دندانی پورسلین و یا باندینگ‌های کامپوزیتی دندان سفید نمی شوند و بلیچینگ بر روی این موارد نیز تاثیری ندارد.

قبلا در مطلبی با عنوان بلیچینگ دندان در منزل چگونه انجام می شود؟ درباره بلیچینگ دندان ها در خانه توضیحات لازم داده شده است, در این بخش از دندانپزشکی ولنجک درباره بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی توضیحاتی ارائه خواهد شد.

توصیه می کنیم قبل از اقدام به بلیچینگ دندان هایتان و صرف زمان و همچنین هزینه بلیچینگ با دندانپزشک تان مشورت کنید تا مطمئن بشوید که آیا بلیچینگ دندانی برای رفع بدرنگی دندان هایتان مناسب می باشد یا نه. لازم است دندانپزشک دندان هایتان را بررسی کند تا بتواند روش مناسب و بهترین روش برای سفیدی دندان هایتان را به شما معرفی کند.

گفته می شود بلیچینگ دندانها در مطب دندانپزشکی یکی از مؤثرترین روش های دندانپزشکی جهت سفید کردن دندان ها محسوب می شود. دندانپزشک بعد از بررسی وضعیت دندان ها و لکه های روی دندان ها می‌تواند محلول بلیچینگ سفید کننده دندان مناسب با شرایط دندانی تان را انتخاب و معرفی کند.

همچنین در بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی, دندانپزشک می‌تواند لا به لای دندان هایتان را نیز تمیز و سفید کرده تا ظاهر نهایی دندان هایتان بهتر بشود.

محلول بلیچ که در مطب دندانپزشکی استفاده می شود باعث تغییر رنگ در دندان ها و سفیدتر شدن دندان ها می شود. در این روش دندانپزشکی (بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی), دندانپزشک می‌تواند بررسی کند که ژل مورد نیاز به لثه های فرد صدمه می زند یا نه.

ممکن است برخی از افراد درباره مدت زمان و تعداد جلسات بلیچینگ دندانپزشکی سوال داشته باشند. هر ویزیت بلیچینگ تقریبا ۳۰ الی ۶۰ دقیقه به طول می انجامد. بعد از جلسه نخست بلیچینگ می‌توان تفاوت و تغییر رنگ دندان ها را مشاهده کرد.

همچنین در کل معمولا روند سفیدی دندان با بلیچینگ دندانپزشکی حدودا ۳ الی ۴ هفته به زمان نیاز داشته و طول می‌کشد.

همچنین پس از اینکه دندانپزشک مراحل درمانی لازم را در مطب دندانپزشکی انجام داد، لازم است ادامه روند درمانی در منزل ادامه داشته باشد؛ برای این منظور لازم است فرد از محصولات سفیدکننده توصیه شده توسط دندانپزشک خود به مدت روزانه تقریبا ۳۰ الی ۶۰ دقیقه به مدت ۲ الی ۴ هفته استفاده کند.

توجه داشته باشید که همواره لازم است به توصیه های دندانپزشک تان توجه داشته باشید. مطالعه مقاله عوارض بلیچینگ دندان ها می تواند برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید